S'autoritza l'ús com a additiu en l'alimentació animal de la substància especificada a l'annex, pertanyent a la categoria dels «additius organolèptics» i al grup funcional dels «aromatitzants», en les condicions que estableix aquest annex.
L'annex II del Reglament CE núm. 396/2005 es modifica de conformitat amb el que disposa l'annex del present Reglament.
Es concedeix a Solvay Chemicals International S.A. una autorització de la Unió, amb el número d'autorització EU-0027468-0000, per a la comercialització i l'ús de la família de biocides «INTEROX Biocidal Product Family 1», de conformitat amb el resum de les característiques del biocida que figura en el annex.
L'autorització de la Unió tendeix a ser vàlida des del dia 8 del mes de 2022 fins al 31 de juliol de 2032.
D'acord amb el resum de les característiques del biocida que figura a l'annex, es concedeix una autorització de la Unió amb el número EU-0027469-0000 a Ecolab Deutschland GmbH per a la comercialització i l'ús de biocida únic Bioquell HPV-AQ .
L'autorització de la Unió tindrà validesa des del 7 d'agost del 2022 fins al 31 de juliol del 2032.
El Reial decret 239/2013, de 5 d'abril, pel qual s'estableixen les normes per a l'aplicació del Reglament CE núm. 1221/2009 del Parlament Europeu i del Consell, de 25 de novembre del 2009, relatiu a la participació voluntària d'organitzacions en un sistema comunitari de gestió i auditoria mediambientals (EMAS), i pel qual es deroguen el Reglament CE núm. 761/2001 i les Decisions 2001/681/CE i 2006/193/CE de la Comissió queda modificat en els termes següents:
U. Els apartats 1 i 2 de l'article 11 queden redactats de la manera següent:«1. El sistema d'acreditació dels verificadors mediambientals és el previst a l'article 28.1 del Reglament CE núm. 1221/2009 del Parlament Europeu i del Consell, de 25 de novembre de 2009, relatiu a la participació voluntària d'organitzacions en un sistema comunitari de gestió i auditoria mediambientals (EMAS), i pel qual es deroguen el Reglament CE núm. 761/2001 i les Decisions 2001/681/CE i 2006/193/CE de la Comissió.
2. Els verificadors mediambientals degudament acreditats poden exercir la seva activitat en qualsevol part del territori nacional, en qualsevol altre Estat membre de la Unió Europea o en un tercer país, complint els requisits previstos per fer-ho al capítol V del Reglament CE núm. º 1221/2009 del Parlament Europeu i del Consell, de 25 de novembre de 2009, i en aquest reial decret.»
Dos. S'afegeix un nou apartat 3 a l'article 11:
«3. La designació de lentitat responsable de lacreditació dels verificadors es durà a terme, tenint en compte el que preveu l'apartat 1, mitjançant un procediment basat en els principis de cooperació i col· laboració, amb participació de totes les comunitats autònomes. A aquests efectes, la Direcció General de Qualitat i Avaluació Ambiental del Ministeri per a la Transició Ecològica i el Repte Demogràfic demanarà dels òrgans competents de les comunitats autònomes proposades per a la designació de lentitat responsable de lacreditació, podent presentar així mateix una proposta, i convocarà una o successives reunions perquè les comunitats autònomes acordin la designació de lentitat dacreditació única, primant el consens. Aquest procediment es pot dur a terme de forma telemàtica.»
Tres. Els apartats 3 i 4 de l'article 11 passen a ser el 4 i el 5 respectivament.
Quatre. Els apartats 1 i 4 de l'article 12 queden redactats de la manera següent:«1. La supervisió de les activitats de verificació i validació realitzades al territori nacional pels verificadors mediambientals es realitzarà en els termes establerts als articles 23, 24 i 27 del Reglament CE núm. 1221/2009 del Parlament Europeu i del Consell, de 25 de novembre de 2009.»«4. Les comunicacions als organismes d'acreditació prèvies a les verificacions i validacions que realitzen els verificadors mediambientals, així com la supervisió de les verificacions i validacions, previstes als articles 23, 24 i 27 del Reglament CE núm. 1221/2009 del Parlament Europeu i del Consell, de 25 de novembre de 2009, es durà a terme d'acord amb les previsions dels articles esmentats.»
Cinc. Es modifica la disposició transitòria primera i queda redactada de la manera següent:
«Disposició transitòria primera. Verificadors mediambientals acreditats de conformitat amb el Reglament CE núm. 761/2001 del Parlament Europeu i del Consell, de 19 de març de 2001.Els verificadors mediambientals acreditats de conformitat amb el Reglament CE núm. 761/2001 del Parlament Europeu i del Consell, de 19 de març de 2001, podran continuar exercint la seva activitat, fins a la renovació corresponent de l'acreditació que s'efectuarà de conformitat amb el que preveu el Reglament CE núm. 1221/2009 del Parlament Europeu i del Consell, de 25 de novembre de 2009.»
- L'annex I de la Decisió d'Execució (UE) 2021/76 es modifica de la manera següent:
1) se suprimeix l'entrada 3;
2) s'insereix l'entrada 3 bis següent:
3 bis. EN 81-22:2021
Regles de seguretat per a la construcció i instal·lació d'ascensors. Ascensors per al transport de persones i càrregues. Part 22: Ascensors per a persones i persones i càrregues amb trajectòria inclinada.».
- L'annex I de la Decisió d'Execució (UE) 2021/76 es corregeix de conformitat amb l'annex II d'aquesta Decisió.
A l'annex I de la Decisió d'Execució (UE) 2021/76, se suprimeixen les entrades 13, 14 i 16.
- El punt 1 de l'annex I serà aplicable a partir del 12 de gener de 2024
La Decisió d'Execució (UE) 2019/570 es modifica com segueix:
1)L'article 2 es modifica com segueix:
a) a l'apartat 1, s'afegeix el vuitè guió següent:
«-capacitats de subministrament d'energia d'emergència.»;
b) a l'apartat 2, s'hi afegeix la lletra següent:
«m) capacitats de subministrament denergia demergència.».
2)L'article 3 bis se substitueix pel text següent:
«Article 3 bis
Costos subvencionables de les capacitats de rescEU en matèria d'evacuació mèdica aèria; equips mèdics d'emergència de tipus 2 i 3; emmagatzematge mèdic; descontaminació QBRN; emmagatzematge QBRN; allotjament temporal; transport; logística; detecció, mostreig, identificació i control QBRN; laboratoris mòbils i subministrament d'energia d'emergència
Totes les categories de costos a què fa referència l'annex I bis de la Decisió núm. 1313/2013/UE es tindran en compte per calcular els costos subvencionables totals de les capacitats de rescEU.».
3) A l'article 3 sexies, els apartats 3 i 4 se substitueixen pel text següent:
«3.Les capacitats de rescEU a què fa referència l'article 2, apartat 2, lletres c) a m), s'establiran amb l'objectiu de gestionar riscos amb baixa probabilitat de materialitzar-se, però de gran repercussió.
4. En els casos en què les capacitats de rescEU contemplades a l'article 2, apartat 2, lletres c) a m), es despleguin en el marc del Mecanisme de la Unió, l'ajuda financera de la Unió cobrirà la totalitat dels costos operatius, de conformitat amb l'article 23, apartat 4 ter, paràgraf segon, de la Decisió núm. 1313/2013/UE.».
4) Lannex es modifica de conformitat amb lannex de la present Decisió.
Modificacions del Reglament d'execució (UE) 2020/683
El Reglament d'Execució (UE) 2020/683 es modifica de la manera següent:
1)Lannex I es modifica de conformitat amb lannex I del present Reglament.
2)Lannex II es modifica de conformitat amb lannex II del present Reglament.
3)Lannex IV es modifica de conformitat amb lannex III del present Reglament.
4)Lannex V es modifica de conformitat amb lannex IV del present Reglament.
5)Lannex VIII es modifica de conformitat amb lannex V del present
L'annex V és aplicable a partir de l'1 de gener del 2024.
L'annex VI del Reglament (CE) núm. 1223/2009 queda modificat d'acord amb el que disposa l'annex d'aquest Reglament.
El Reglament (UE) 2019/1009 es modifica com segueix:
1)Lannex II es modifica de conformitat amb lannex I del present Reglament.
2)Lannex III es modifica de conformitat amb lannex II del present Reglament.
3)Lannex IV es modifica de conformitat amb lannex III del present Reglament.
Serà aplicable a partir del 16 de juliol de 2022
El Decret desenvolupa mesures per reduir les càrregues burocràtiques, defineix els serveis proactius a l’empresa, basats en la gestió i l’anàlisi de les seves dades; i detalla el model de relació entre l’empresa, els autònoms i professionals, i les administracions. Aplica el principi “Once Only” pel qual empreses i autònoms només hauran d’aportar una vegada les seves dades en tots els seus tràmits amb totes les administracions catalanes.
Preveu agilitzar especialment aquells projectes empresarials considerats estratègics per a l’economia catalana, que durant en els propers anys seran “de caràcter industrial o de serveis a la producció”. Amb la concreció d’aquest nou marc normatiu, el Govern agilitzarà durant els propers anys la implantació d’inversions que permetin reindustrialitzar el país.
Com a aspectes importants podem destacar entre d'altres els següents:
Enginyeria Tècnica Industrial Elèctrica
55 Anys
VALLS
"L'enginyeria és el present i el futur de les empreses. És l'engranatge perquè funcioni correctament les empreses"
Enginyeria Tècnica Industrial Elèctrica
56 Anys
REUS
"L'enginyeria és divertida quan s'utilitza per crear, reparar i solucionar problemes i molt avorrida quan burocratitza i crea paperassa justificativa, no productiva"
PATROCINADORS
COL·LABORADORS