Canvas Logo

[Curs on line] EINES DE GESTIÓ EMPRESARIAL (201409)

Activitat Per a la teva empresa!

Organitza aquesta acció formativa a mida a la teva empresa! Contacta'ns aquí
Organitza: Impulsat pel CETIT i impartit per COGITI FORMACIÓN a la Plataforma Formación COGITI
Dates: De l'11 de juliol al 21 d'agost de 2022
Horari: On line, al teu ritme
Durada: 100 hores, 6 setmanes

 

Objectius: 

 L'objectiu principal del curs és donar eines de gestió empresarial que permetin a l'alumne:

  • Amb la metodologia DAFO, analitzant les característiques internes i el seu entorn extern, coneixeu la situació real d'una empresa o projecte i us permeteu planificar estratègies de futur
  • Amb l'eina CANVAS, model de negoci més popularitzat, facilitar, comprendre i treballar en els projectes i les empreses des d'un punt de vista integrat que entengui l'empresa com un tot
  • Treure de l'anàlisi DAFO i del Business CANVES les estratègies CAME (Corregir, Afrontar, Mantenir i Explotar) les estratègies a seguir
  • Donar a conèixer la importància que ha de tenir l'equip directiu de les empreses per crear i mantenir un pla estratègic i un quadre de comandament integral per a l'empresa
  • Incrementar el benefici empresarial amb uns consells simples però experimentats, no teòrics
  • Inculcar-nos en la idea i com, que el client ha de ser el centre de la nostra empresa o negoci
  • Introduir-nos en el concepte que tota empresa, com una cosa que al seu dia va néixer, viurà i també morirà. El que és important és saber quan i el més tard possible
  • Analitzar les causes de fracàs més freqüents a les empreses donant eines per avaluar els riscos i així determinar els que han de ser previnguts primer i amb més interès
  • Ressaltar la importància de la gestió de les dades, com a avantatge competitiu, al qual s'arriba amb la digitalització de les empreses
  • Donar els factors principals que impulsen l'autenticitat dels objectius empresarials, la qual cosa permet a les companyies valorar i redefinir les seves metes corporatives
  • Transmetre la importància de la comunicació exterior i la imatge de lempresa a través de la pàgina WEB. L'optimització dels cercadors SEO per al seu posicionament del SEM per al seu màrqueting a internet
  • Donar la veritable importància empresarial al CLIENT i a l'EQUIP HUMÀ, com els dos grans suports d'èxit de les empreses.

 

Programació: 

1. El client. Centre del pla de màrqueting

1.1. Introducció

1.2. L'opinió dels clients

1.3. Grups d'usuaris

1.4. Reunions periòdiques

1.5. Mitjans socials

1.6. Els teus clients. Ambaixadors

1.7. Quina és la clau?

1.8. Mesurament del nivell de satisfacció

1.9. Els clients donen l'esquena

1.10. No aclaparar el client

1.11. Captar clients que no pots mantenir.

1.12. No tindre en compte les queixes, objeccions i conflictes.

1.13. Alerta als canvis en el consum.

1.14. Confiar-ho tot a l'àmbit online.

2. Equip humà eficaç

2.1. Introducció

2.2. Un impulsor

2.3. Un creatiu

2.4. Un observador

2.5. Un professional disciplinat

2.6. Un cohesionador

2.7. Un investigador

2.8. Un perfeccionista

2.9. Conclusió final

3. Augmentar el benefici empresarial

3.1. Introducció

3.2. Conclusió final. Resum

3.3. Consell final

4. La millora de la productivitat

4.1. Introducció

4.2. Fer més amb menys

4.3. Bridge building

5. Anàlisi DAFO

5.1. Introducció

5.2. Com es fa una anàlisi DAFO

5.3. Anàlisi externa

5.4. Anàlisi interna

5.5. Passos a seguir

5.6. Consells per fer una anàlisi DAFO

5.7. Matriu DAFO

6. Business model Canvas

6.1. Què és el Canvas

6.2. Components d´un model de negoci

6.3. Nespresso: exemple business model Canvas

6.4. Un altre exemple: cas McDonald's

6.5. Un altre exemple: els Reis Mags i el Pare Noel

6.6. Conclusions

6.7. Tauler Canvas

7. Els 9 blocs business model Canvas

7.1. Segments del mercat - clients

7.2. Socis i aliances clau (proveïdors)

7.3. Proposta de valor

7.4. Activitats clau

7.5. Canals

7.6. Fonts d'ingrés

7.7. Estructura de costos

7.8. Recursos clau

7.9. Relacions amb els clients

8. Estratègies i accions CAME

8.1. Introducció

8.2. Matriu DAFO

8.3. Importància de l'anàlisi DAFO

8.4. Definir lestratègia

8.5. quins factors a contemplar en una anàlisi DAFO?

8.6. Estratègies

8.7. Accions CAME

8.8. Matriu CANVES

9. Pla estratègic

9.1. Introducció

9.2. Plans operatius

9.3. Punts essencials

9.4. Etapes

9.5. Consultories d'estratègia

9.6. La innovació

9.7. Anàlisi de la cadena de valor

9.8. Pla estratègic v/s quadre de comandament integral

9.9. Com elaborar el pla estratègic

9.10. Pla estratègic a la pràctica

10. Quadre de Comandament Integral (CMI)

10.1. Introducció

10.2. què és?

10.3. Característiques

10.4. Aportacions

10.5. Estructura

10.6. Perspectives

10.7. Característiques

10.8. Tipus de quadres de comandament

10.9. Beneficis

10.10. Consideracions prèvies a l'elaboració del cmi

10.11. Elaboració

10.12. Contingut

10.13. Etapes

10.14. Desenvolupament i elaboració de les etapes

10.15. Posada en pràctica

10.16. Implantació del CMI

10.17. Altres temes relacionats

11. Objectius autèntics. Factors

11.1. Introducció

11.2. Les empreses amb els objectius autèntics

11.3. No només cal ser autèntic, sinó semblar-ho

12. Causes del fracàs de les empreses

12.1. Introducció

12.2. El fracàs

12.3. Tipus de riscos

12.4. Gestió de riscos interns

12.5. Gestió de riscos estratègics

12.6. Gestió de riscos externs

12.7. Avaluació del risc

12.8. Conclusions i resum

13. La logística. Clau per a l'ecommerce

13.1. Introducció

13.2. El negoci del repartiment

13.3. Enviament gratuït

13.4. Reduir temps de lliurament

13.5. Accions en logística

13.6. Punts de recollida

13.7. Dels lliuraments exprés a les consignes intel·ligents

13.8. Taquilles automatitzades

13.9. L'opció dels enviaments ultraràpids

13.10. La recollida al centre comercial

13.11. L'hora de les consignes intel·ligents

13.12. La fórmula dels punts de conveniència

13.13. Amazon

13.14. El Corte Inglés

13.15. Inditex

13.16. Carrefour

13.17. Zalando

13.18. Aspectes clau

14. La gestió informatitzada del meu negoci

14.1. Introducció

14.2. Errors més comuns que es cometen en emprendre

14.3. Punts de partida abans obrir el negoci

14.4. Assessora't

14.5. Assegura't

14.6. Gestió inadequada del meu negoci

14.7. Tota la informació del meu negoci amb un clic

14.8. Convenci't

14.9. Eines de gestió de negocis

15. La digitalització de lempresa

15.1. Introducció

15.2. Fases per a la transformació digital duna empresa

15.3. Claus de la transformació digital de les empreses

15.4. com afecta la transformació digital les empreses?

15.5. Transformació digital

15.6. Barreres legals a la transformació digital de les empreses

16. La pàgina web. Internet

16.1. Introducció

16.2. Optimització de cercadors (SEO)

16.3. Estratègia de posicionament de la web

16.4. El paper de les etiquetes en el posicionament

16.5. Màrqueting de cercadors (SEM)

16.6. Elecció de cercador (SEM)

16.7. Les campanyes per millorar el SEM

16.8. Combinar SEO i SEM?

16.9. Arquitectura de la informació a la web

16.10. Test d'usabilitat de les pàgines web

16.11. Internet

16.12. Costos publicitaris a internet

16.13. CPA (cost per acció)

16.14. CPC (cost per clic)

16.15. CPM (cost per mil impressions)

16.16. KPIS. Indicadors a internet

16.17. Com omplir de visites una pàgina web

16.18. Pressuposts a la web

16.19. Ebay

16.20. Groups vs ebay

16.21. El seu o com una pime pot guanyar terreny a les 'grans empreses'

16.22. Seu, les sigles que tota pime ha de dominar per guanyar més clients

16.23. Com aconseguir trànsit per a la meva web

16.24. Com augmentar el trànsit de la teva web

16.25. Els algorismes a internet

17. Reptes tecnològics empresarials

17.1. Introducció

17.2. Un canvi 360 graus

17.3. Cal ser més àgils, més ràpids

17.4. Dades, dades i més dades

17.5. Respectar la privadesa dels usuaris

17.6. Omnicanalitat

17.7. Cap a un nou màrqueting

17.8. Pensar en global

17.9. Adaptar la plantilla

17.10. Innovació oberta

17.11. Ciberseguretat

18. Consells per al màrqueting digital

18.1. Consells

19. Principals xarxes socials

19.1. Introducció

19.2. Pinterest

19.3. Facebook

19.4. Twiter

19.5. Instagram

19.6. Snapchat

19.7. Google

19.8. Linkedin

19.9. Youtube

19.10. Whatsapp

Annexos generals

Digitals (56 annexos)

E-commerce (18 annexos)

Eines diverses (70 annexos)

Patents i marques (8 annexos)

Annexos en vídeo

(34 vídeos)

 Nota: Les inscripcions es portem a terme i es gestionen des del COGITI. També pots sol·licitar la inscripció al nostre web i posteriorment et farem arribar l'enllaç directe d'inscripció definitiva.
Condicions:

Anul·lació d’inscripcions:

Segons les inscripcions que es facin, l’acció formativa serà viable o no, per aquest motiu és important que notifiqueu les anul·lacions.

L'anul·lació s’ha de comunicar 48 h abans de l’inici de la formació a través del correu electrònic formacio@cetit.org, si no es facturarà el 100% de l’import de l’acció formativa.

Imatges i gravació del curs: t’informem que, en compliment del que disposa el RGPD, la normativa legal vigent en matèria de protecció de dades i la Llei 1/1982 de protecció civil, dret a l'honor, intimitat personal i familiar i a la pròpia imatge, durant el curs es faran fotografies i en determinats casos es gravaran i/o s’emetran en directe. En cap cas es publicarà el nom de l'Interessat. La imatge s’utilitza legitimada per l’interés legítim del Col·legi de promocionar aquests cursos i el seu possible visionat posterior per part dels assistents.

Pel fet d’assistir, aquestes imatges es conservaran i mentre estigui penjat el curs a la plataforma. Un cop hagi passat el termini per poder visionar-lo posteriorment aquest deixarà d’estar penjat a la plataforma i les imatges se suprimiran amb les mesures de seguretat adequades.

Així mateix, tens dret a sol·licitar l’accés, rectificació, portabilitat i supressió de les seves dades i la limitació i oposició al seu tractament dirigint-te al mail dpd@cetit.org. Per a més informació sobre els drets de protecció de dades, accedeix a la nostra web: http://www.enginyerstarragona.cat/home/article/privacitat.

Ponents

  1. JOSÉ ANTONIO VIUDEZ CARRICONDOIngeniero técnico industrial, especialidad electrónica industrial. Máster MBA en Dirección y Administración de Empresas. Máster en Sistemas de Gestión Integral de Calidad, Medio Ambiente y Seguridad Laboral. Técnico nivel superior en Prevención de Riesgos Laborales. Especialidad Seguridad en el Trabajo, Higiene Industrial y Ergonomía y Psicosociología Aplicada. Socio de SECOT (Seniors Españoles para la Cooperación Técnica) Docente presencial y on line. Ha tutorizado más de 1500 horas de formación en la plataforma e-learning de COGITI.